My Loves


Afara este ingrozitor de cald... abia am ajuns acasa, nici nu se poate respira, dar cu siguranta toate simtiti lucrul asta. Sunt un om nascut iarna, nu suport deloc caldura. Dar sa lasam caldura, ca poate ne lasa si ea pe noi, si sa va arat ce mi-am mai luat eu. Multe rujuri! Da stiu, am nevoie de consiliere psihologica, sunt constienta ca nu este normal sa cumpar atatea rujuri cand nici macar nu am un kit pentru sprancene, dar efectiv nu ma pot abtine si cand vad o nuanta de ruj care imi place, indiferent ca mai am altele asemanatoare, cumpar si gata. Primul este Can't resist coral din noua gama UCR Colordisiac Avon, iar celelalte doua sunt de la Flormar, primul pe care l-am luat este nuanta 513 si al doi-lea pe care l-am cumparat este nuanta 523. De primul (cel de la Avon) m-am indragostit cand l-am vazut pe buzele Andei Zelenca, iar pe celelalte doua le vanam de multa vreme. Toate trei sunt super, nuantele sunt grozave, sunt cremoase si hidrateaza buzele, cu siguranta stiti toate cat de bune sunt calitativ. Va doresc zile racoroase si bucurii mici si dese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu